آوریل 20, 2024

ITINFOTRAINING.IR

آموزش فناوری

مزایای استفاده از ویپ

1-هزینه های پایین تر

صرفه جویی در هزینه ها یکی از مزایای ویپ است که عملا هر کسب و کاری میتوتند از آن قدردانی کند.شما می توانید تعداد زیادی خطوط تلفن ویپ وصل کنید و به سرعت آن را اضافه کنید.خطوط سنتی را باید برای هر دقیقه تماسی کع دارید هزینه شارژپرداخت کنید اما در سیستم ویپ تنها هزینه را به ISP خود داده و از آن بهر میبرید.

2-هزینه – سخت‌افزار و نرم‌افزار موثر
یکی از مزایای هزینه اضافی VoIP، هزینه‌های محدود مربوط به سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم است. ارائه دهندگان کیفیت تضمین می‌کنند که مشتریان همیشه جدیدترین نرم‌افزارها را دارند و سخت‌افزار جاری را تامین می‌کنند. این کار نیاز به کسب و کارها برای خرید تلفن و زیرساخت خود را از بین می‌برد که می‌تواند منجر به پساندازهای هزینه اضافی شود.

3. کنفرانس ساده شده
بدون نیاز به خطوط تلفن اختصاصی، کنفرانس به طور قابل‌توجهی ساده شده‌است. سیستم‌های تلفن سنتی کنفرانس را مجاز می‌دانند، اما شما هزینه خدمات اضافی را به پایان خواهید رساند و هر بار که نیاز دارید برای کنفرانس استفاده کنید.
با یک شبکه داده همگرا، این ویژگی‌ها به طور معمول بومی هستند و هزینه به قیمت پایین خدمات VoIP ساخته‌شده که شما قبلا پرداخت کرده‌اید.

4. دسترسی جهانی
کارفرمایان بیشتری در پی کشف مزایای استخدام کارکنان خود از خانه در ازای فضاهای اداری کوچک‌تر، کاهش هزینه‌های مصرفی، و غیره هستند.
چیزی که آن‌ها همچنین کشف می‌کنند مزایای VoIP است که به کارمندان آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور موثر عمل کنند. VoIP این امکان را به کارکنان می‌دهد تا از طریق اینترانت، از صوت، دورنگار و خدمات داده شما استفاده کنند.

5. استفاده بهتر از پهنای باند
در مورد مزایای شناخته‌شده VoIP این است که استفاده کارآمدتر از پهنای باند موجود شما را ایجاد می‌کند. همانطور که تقریبا نیمی از مکالمات صوتی از سکوت ساخته شده‌اند، VoIP ادامه می‌دهد تا این خلا اطلاعاتی را با داده‌های دیگر از مصرف کنندگان پهنای باند پر کند تا استفاده بهتری از منابع شما ایجاد کند. چیزی که بیشتر است این است که VoIP اجازه فشرده‌سازی و حذف افزونگی گفتاری را می‌دهد تا کارایی بیشتری را بهبود بخشد.

6. دورنگار بر IP
یکی از مزایای اضافی VoIP این است که بسیاری از ارائهکنندگان خدمات Fax را به عنوان بخشی از خدمات خود شامل می‌شوند. دورنگار بیش از همه IP، اما هزینه‌های بالای نمابر از فاصله دور را از بین می‌برد، همچنین سازگاری بین ماشین‌ها و قابلیت اطمینان خدمات را بهبود می‌بخشد.
یک‌بار دیگر، اطلاعات فاکس از طریق بسته‌های داده منتقل می‌شود که به طور چشمگیری کارایی را بهبود می‌بخشد. در حقیقت، VoIP حتی به یک دستگاه فکس برای فرستادن یا دریافت یک فکس نیاز ندارد.

7. بسیار قابل‌اعتماد
یکی از رایج‌ترین ایرادات (و نادرست)به VoIP این است که اگر یک کسب‌وکار خودشان را بدون اینترنت برای هر دلیلی پیدا کند، آن‌ها می‌توانند بدون تلفن هم باشند. یکی از مزایای انعطاف‌پذیری VoIP این است که در صورت عدم وجود شبکه، تماس‌ها را می توان همیشه به تلفن‌های همراه و وسایل دیگر ارسال کرد. این مساله همچنین به این معنا است که مسائل آب و هوا و قطعی برق دیگر خطری که زمانی آن‌ها را تهدید می‌کنند وجود ندارد.

8. مقیاس پذیری
سیستم‌های تجاری بسیار کارآمد با نیازهای کسب‌وکار بسیار کارآمد هستند، اما سیستم‌های تلفن سنتی بسیار مشکل تر هستند. مقیاس پذیری یکی از مزایای VoIP است که بهره‌وری و بهره‌وری شما را پشتیبانی می‌کند در حالی که در عین حال بسیار مقرون‌به‌صرفه باقی می‌ماند.
سیستم‌های VoIP به شما این امکان را می‌دهد که یک خط به آن اضافه کنید که کارمند جدید را استخدام می‌کنید و خطوط را در مورد کاهش اندازه کاهش دهید. شما فقط برای چیزی که نیاز دارید پول می‌دهید